Există câteva aspecte importante ale unui site bine realizat; utilitatea, aspectul, branding-ul etc. dar cel mai important aspect este viteza de incărcare al acestuia ,adesea ignorat.  Internetul sa schimbat , de-a lungul ultimului deceniu, oamenii au folosit internetul din ce în ce mai mult devenind astfel ceva foarte util si important . Dacă un utilizator deschide site-ul dvs.  și nu se încarcă repede, este foarte probabil să creadă că există o problemă cu aceasta sau cu browserul acestuia. Apoi, ei vor închide site-ul și vor decide să acceseze o altă pagină web. În acest caz, site-ul lent va pierde un vizitator iar dumneavoastră o vânzare. Dacă cineva are o experiență neplăcută cu un website, este semnificativ mai puțin probabil să revină pe site mai târziu. Este mult mai probabil ca aceștia să aleagă data viitoare un site concurent și veți pierde acel client, probabil pentru totdeauna. Problemele legate de viteza site-ului sunt încă agravate de faptul că din ce în ce mai multe căutări se întâmplă pe telefonul mobil. Google a declarat că au avut loc mai multe căutări pe mobil decât pe desktop în 2015, iar tendința a continuat. Navigarea pe mobil reprezintă acum mai mult de 60% din toate browserele web. Pentru mulți, folosirea webului pe un telefon sau tabletă (spre deosebire de un desktop) poate însemna viteze mai scăzute ale internetului. De asemenea, aceasta poate însemna că oamenii navighează în deplasare, cum ar fi pauzele de prânz la serviciu sau în așteptarea la magazin. În ambele cazuri, un site lent este mult mai puțin probabil să fie tolerat. S-ar putea să așteptați un minut pentru ca un site să se încarce când stați acasă sau lucrați pe un computer, dar probabil că veți aștepta doar câteva secunde când navigați pe telefon. Datorită importanței globale Google a început să țină cont de viteza site-ului atunci când clasifică site-urile. Această modificare a avut loc în iulie 2018 și face parte din tendința Google de a evidenția website-urile  care se încarcă rapid. Potrivit Google, recentul “Speed ​​Update” pentru motorul său de căutare a fost instituit pentru a “încuraja dezvoltatorii să gândească în general despre modul în care performanța afectează experiența unui utilizator din pagina lor și să ia în considerare o varietate de metrici ale experienței utilizatorilor”. Dacă nu doriți să riscați o clasare slabă Google și clienții care renunță la site-ul dvs., este esențial să lucrați cu un dezvoltator de web care poate îmbunătăți viteza site-ului dvs.

Contactați-ne  chiar astăzi  pentru a vă imbunătăți viteza de incarcare.