1.Branding– Site-ul dvs. trebuie să prezinte marca, valorile, obiectivele și realizările firmei într-o manieră curată și modernă. De fapt, 2 din 3 vizitatori ai site-ului preferă să vizualizeze un site WordPress.  Site-ul dvs. trebuie să garanteze o experiența lipsită de dificultate și o cale clară pentru vizitator.

2.Tehnologie – Eficacitatea site-ului dvs. web depinde de tehnologia furnizată atât clienților, cât și colegilor. Front-end-ul site-ului web trebuie  să se adapteze la diferite dispozitive și rezoluții de ecran (laptop-uri, telefoane etc.). Arhitectura de back-end trebuie să fie suficient de puternică pentru a conduce un site bogat în funcții, dar trebuie să fie suficient de accesibil pentru ca personalul dvs. să poată gestiona și actualiza cu ușurință conținutul său.

3.Securitate – Securitatea este integrată. Compania dvs. va beneficia de un design frumos în front-end cu măsuri de securitate etanșe, cum ar fi serverele întărite, criptarea, firewall-urile și respectarea standardelor moderne de securitate web.

4.Experiența utilizatorilor – Estetica nu este singurul element atrăgător aceasta este inutil dacă utilizatorul nu reușește să-și îndeplinească obiectivele. Site-ul dvs. trebuie să fie ușor de navigat, iar atenția lor este limitată. Ei ar trebui să acceseze  rapid informațiile pe care le doresc  , de accea trebuie să alegeți o agenție potrivită.

5.Design – Designul site-ului dvs. web este un amestec al aspectului unic, a calității experienței utilizatorilor și a adâncimii conținutului util. Doar o agenția de design poate să coaguleaze aceste elemente într-un mod care reprezintă cel mai bine brandul, credibilitatea și realizările firmei dvs.

6.Conținutul – Realitatea este că persoanele care chiar sunt interesati de serviciile dumneavoastră citesc intreg continutul site-ului astfel cuvinte sunt importante. Din acest motiv, este important să lucrați cu o agenție care are copywriteri cu experiență de cățiva ani.

7.Foto/video – O bună prezentare a firmei trebuie să implice utilizarea videoclipurilor originale și a fotografiilor firmei dvs.  Aceasta este cheia pentru a atrage cei mai buni clienți , deci căutati o agentie cu propriile servicii creative de design si dezvoltare.

8.Optimizat pentru SEO – Prin optimizarea motorului de căutare (SEO), firma poate atrage trafic de la persoane care vă caută pe Google. Dacă un potențial client caută orice fel de servicii sau informații, un site web optimizat SEO va aduce acest utilizator către site-ul  dvs.

9.Efectuarea unei alegeri corecte – Selectați o agenție care aduce îndemânare tehnică de vârf a industriei, o experiență domeniul online și o dorință fermă de a-și poziționa clienții către succes , este important să lucrați cu o agenție de web design complet echipată pentru a excela în fiecare dintre cerințele de mai sus.